Acest eveniment își propune să ofere răspunsuri celor care sunt gata să abordeze provocările post-pandemice cu optimism dar și cu pragmatism, să aducă o perspectivă umană și realistă legată de problemele reale ale oamenilor și motivele performanțelor scăzute.
🤝 Pentru cine este acest eveniment?
Oricine își dorește să învețe de la specialiști în domeniu cum să abordeze situațiile de criză
Liderii de echipă și managerii interesați de adoptarea unei mentalități flexibile, orientate către soluții
Specialiștii în resurse umane
Și oricine este interesat să afle despre cum își poate ajuta echipa sau chiar pe sine în crearea coerentei si echilibrului atat in viata privata cat si in contextul muncii.
Te invităm la o după-amiază dedicată învățării, dialogului și networking-ului, în care vom explora împreună influențele pandemiei asupra modului de lucru, relaționării și abordării obstacolelor.
Este despre oameni, despre colegi, roluri și sănătate.
🔍 Ce veți descoperi?
Speakeri:
Cu ce vine nou era post pandemica?
Este important să îți modifici strategia și abordarea atunci când apar provocări noi.
Ar fi simplu, dar nerealist să spunem că revenim la vechiul mod de lucru după o lungă perioadă de criză. Adevărul este că o criză lasă amprente puternice de cele mai multe ori.
Așadar, adaptarea continuă rămâne esențială, chiar dacă pericolul a trecut. Subconștientul ne spune să nu schimbăm nimic pentru că el funcționează după tiparele vechi, care sunt deja familiare. Însă realitatea ne cere.
Alegem să trăim în incoerență sau să găsim acele metode care ne poziționează într-o zonă de coerență și adaptare realistă la cerințele noi ale societății?
7 iunie 2024, Centrul de evenimente Agora, Iași, Șoseaua Nicolina 115, Sala Atena
Evenimentul se desfășoară exclusiv fizic.
Participarea la Conferință se face pe bază de donație către Casa Share (donație minimă 100 RON)
Important
În ziua evenimentului trebuie să aveți la dumneavoastră, în format fizic sau electronic, dovada donației făcute către Casa Share.
Mihaela lansează cu această ocazie prima ei carte, Leadership post-pandemic.